Bussist leitud võtmed, mis ootavad oma omanikku algklasside majas koos muu kooli unustatud kraamiga.
Mõeldes sügisel saabuvale kooli juubelile, saab endale tellida kooli sümboolikaga esemeid – koolipluusi ja/või koolimütsi.
Pluusi hind on 24 eurot ja mütsi hind 15 eurot.
Pluusi suurus tuleb määrata lapse mõõdu järgi või täiskasvanute suurused alates XS-st. Mütside suuruseid saab mõõta kooli kantseleis.
Tellimus tuleb ära teha enne koolilõppu, 8. juuniks (klassijuhatajale soovist teatatud, suurusnumbrid kirjas ja raha makstud).
Väike-Maarja gümnaasiumi neli klassi, 10. klass, 5. klass, 4.a ja 2.b, osalesid keskkonnakampaaniates „Küünlaümbriste jaht“ ja „Patareijaht“ ning saavutasid silmapaistvaid tulemusi.
Kümnendikud koos klassijuhataja Tuuli Saksaga kogusid tänavu 17499 tühjaks põlenud alumiiniumist teeküünlaümbrist ning saavutasid sellega nii üle-eestiliselt kui ka maakondlikult esikoha 7.-12. klasside arvestuses väikeste koosseisude seas (kuni 15 õpilast klassis). Silmapaistvaks üksikkogujaks, kelle tulemus oli ka Lääne-Virumaa parim, oli Katariina Pops 10. klassist, kelle panuseks oli 6085 küünlaümbrist.
4.a klass koos klassijuhataja Helina Lükiga kogusid 21 391 küünlaümbrist, mis tõi neile üle-eestiliselt kolmanda koha 1.-6. klasside samuti väikeste koosseisude seas ja maakonnas teise koha. Maakonna parimaks üksikkogujaks oli 4.a klassist Mihkel Ilves, kelle tulemuseks oli 10 501 küünlaümbrist.
Tubli tulemuse tegi ka 2.b klass koos klassijuhataja Jana Külmallikuga, kes saavutasid Lääne-Virumaal „Küünlaümbriste jahil“ 4. koha (12 760 küünlaümbrist) ja „Patareijahil“ 6. koha (2 193 patareid), klassi parimaks kogujaks oli Sten-Karl Kalvik 2 342 küünlaümbrise ja 996 patareiga.
Eesti suurim keskkonnakampaania «Küünlaümbriste jaht» toimus viiendat aastat, „Patareijaht“ teist aastat ja nende raames kogusid lapsed üle 4,1 miljoni teeküünlaümbrise ja pea 0,9 miljonit patareid. Kampaania raames kutsutakse üles leidma võimalikult palju tühjaks põlenud alumiiniumist teeküünlaümbriseid ja tühje patareisid, et need ei satuks loodusesse. Alumiinium ei lagune looduses kunagi, mistõttu on kampaania eesmärgiks ümbriste kogumisega lastele õpetada jäätmete sorteerimise ja keskkonnahoiu olulisust. Kampaania peatoetaja on Kuusakoski.