Kõigile 1.-4. klasside ja eelmisel nädalal kontaktõppes olnud 5.-8. klasside õpilastele väljastatakse toidupakke kolmapäeval, 17. märtsil kella 13.00 – 17.00 peamaja söökla aknast. Toidupakk antakse 11.-19. märtsi koolipäevade eest. Kui toidupakile tuleb järgi lapsevanem, siis palume kaasa võtta lapse õpilaspilet.
Emakeelenädalal palume kõigil 5.-12. klassi õpilastel vastata päevaküsimustele. Esmaspäevase küsimuse leiad siit:
4b ja 2a klassi õpilased annavad läbi enda tööde ja tegemiste märku suurest kevadeootusest!
HEAD LASTE- JA NOORTERAAMATUD
On selgunud 2020. aastal ilmunud parimad laste- ja noortekirjanduse raamatud.
Valik tehti 782 raamatu hulgast ja hindajateks olid parimad lastekirjanduse tundjad Eesti Lugemisühingust, Eesti Lastekirjanduse Keskusest, Eesti Noortekirjanduse Ühingust ja Eesti Raamatukoguhoidjate Ühingust.
Esmakordselt valisid oma lemmikteose ka Lastekaitse Liidu noortekogu liikmed, kes leidsid, et nimekirja valitud raamatutest on parim Ene Sepa kirjutatud „Lumelinnu surm“.
Anna teada, millised nendest raamatutest võiksid meie kooli raamatukogus olla. Mida sa tahaksid lugeda?
RAAMATUKOGU RIIULID SAID TÄIENDUST
Eesti vanasõna ütleb: „Raamatutega ruttu rikkaks ei saa, küll aga targaks“. Et me ikka järjest targemaks saaksime, on küllap ka iga raamatukinkija soov.
Aitäh, perekond Määltsemees! Raamat „Metsa-aabits“ täiendab nüüd meie raamatukogude riiuleid.
TEGIJAD LOODUSES 2021
Jaanuarist alates on võimalus raamatukogus uurida näitust, kust saad teada, kes on valitud aasta puuks, linnuks, loomaks, taimeks jne. Üht selle aasta tegijat ei ole aga näitusel.
Kas oskad öelda, kes on nimekirjast välja jäänud?
Vastused küsimustele saada koolirk@hot.ee
Ükskord me kohtume raamatukogus nagunii!
Täna on sünniaastapäev kunstipedagoog Aleksander Remmelil.
Remmel töötas Väike-Maarja algkoolis juhina (1919–1920). Hiljem sai temast kunstiõpetaja ja koolijuht mitmes Tartu koolis, olles ka Tartu Kunstikooli direktor (1951-62).
Ta uuris kunstipedagoogikat, pidas loenguid õpetajate suve- ja täienduskursustel. Juurutas nn. temaatilis-loomingulist õpisuunitlust, mis tõi eesti laste töödele rahvusvahelise tunnustuse.
Remmel on kirjutanud õpikuid ja käsiraamatuid, koostanud üldhariduskoolide kunstiõpetuse programme, avaldanud ajakirjades “Kasvatus”, “Taluperenaine”, “Nõukogude Kool” jt. kunsti ja kasvatust käsitlevaid artikleid.
Teoseid: “Perspektiivi-õpperaamat koolidele” (1924); “Ilustamisõpetus” (1927); “Otstarbekohane ja ilus kodu” (1932, 1937); “Rõivakunst ja mood” (1933); “Värvused ja värvuskooskõlad” (1940); “Kunstilise kasvatuse klass ja õppekabinet” (1968); “Värvuse õpetuse album” (1972); “Joonistamise ja kunstiõpetuse ajalugu” (1981); “Joonistamise ja kunstiõpetuse metoodika põhijooni I-II” (1981); “Peatükke kunstiajaloost” (1989, kaasautoritega).