Kolmanda õppeveerandi lõpetas Väike-Maarjas loovuspäev, mis ühendas kogu kooli.
Kui varemgi on veerandi viimasel päeval võetud ette teistsuguseid tegemisi, siis seekordne idee tekkis koostöös kohaliku vallavalitsusega – keskenduda Väike-Maarjast pärit legendaarsele maadlejale Georg Lurichile. Lisaks Lurichi paremale tundmaõppimisele oli eesmärgiks tänavuse Lurichi 140. sünniaastapäevaga seotud sündmusteks materjale luua.
Nii lõimusid erinevad õppeained, kui õpetajad moodustasid meeskonnad, et huvitavaid tegemisi välja mõelda. Ja eesmärgiks polnud pelgalt huvitavus, vaid võimalus õpilastel koolis õpitut rakendada, tavapärasest erinevalt aineid omavahel ja päriseluga siduda. Õpilastele anti töötoa valikul vabad käed ja igaüks leidis endale meeldivaima ja sobivaima tegevuse veerandi viimaseks koolipäevaks. Õpetajate eestvõttel ja juhendamisel valmisid näiteks kümme erinevat medalite ja diplomite kujundust aprillis peetavateks Lurichi-nimelisteks kooliolümpiamängudeks. Medalite-diplomite kavandid pandi kooli Facebooki lehele ka avalikule hääletusele. Lurichist loodi nii näidend, videoklippe, koomikseid kui ka luuletusi. Et Lurichi sünnipäevakuu saab 1. aprillil alguse Väike-Maarja muuseumis näituse „Kaamelid“ avamisega, kujundati ka selle tarbeks mitu erinevat plakatit. Samuti koostasid õpilased ülevaatliku esitlusmaterjali Lurichiga seotud paikadest ja traditsioonidest Väike-Maarjas, et esitlust aprillis Lurichi konverentsil ja miks mitte ka veebilehtedel kasutada. Valmistati teeviitasid Väike-Maarja kergliiklusteele, mis kannab Lurichi nime, tehti skulptuure ja tervislikke lurichlikke toite. Heale võimlejale ja akrobaadile Lurichile mõeldes loodi väljakutset pakkuv võimlemiskava.
Kui 5.–12. klassini osalesid õpilased ühes kolmetunnises töötoas, siis algklassilapsed määrati teisiti rühmadesse ning vaheldusrikkuse mõttes käisid lapsed kõigis pooletunnistes töötubades – luuletati, tehti diplomeid-medaleid, tervislikke võileibu, moodustati püramiide, pandi teadmisi proovile kuldvillakus ja arendati infootsimisoskust.
Direktor Marje Eelmaa hinnangul nägi ta loovuspäeval koolis ringi liikudes eriti õhinapõhist õppimist ning toetudes ka õpilaste soovile „Teeme veel!“ korraldab Väike-Maarja gümnaasium selliseid ettevõtmisi ka tulevikus.